m2 جان تولدت مبارک
سلام به همه بیستی های باحال ایران زمین
امروز تولد یکی از مدیران عزیز و زحمتکش سایت پسران بیست هستش که اگر اون نبود شاید الان پسران بیست هم نبود من یعنی s2z ودوست عزیزم sorush021 پیشاپیش این روز رو به m2جان و تمامی بیستیها تبریک میگوییم ... تولدت مبارک محسن جان یه بوس بده به منو سروش...

به امید روزی که m2 جان مشکلاتش حل بشه و بتونه به جمع بیستی ها برگرده....
با تشکر s2z & sorush
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۰۴/۲۹ ساعت توسط s2z
|